zeyneppyagmur Kızlar bebeğim mama yerken yemek istemiyo iki üç saatte bir 60 CC bile zor içiyor 🥲 sizinkiler nasıl normal mi bu miktar
rumeysamine zeyneppyagmur 3 buçuk aylık 90 ı çok zor içiyor mama markası degıstırdım yine aynı süt sağıp veriyorum onuda öyle iştahlı içmiyor maalesef beslenme ile ilgili çok sorunumuz var
Yagmur988 zeyneppyagmur Miktar az olduğu için kilo alımı azdır bazı bebekler mama sevmiyor benimkde öyle uykuda ver istersen
ayfer77_ Bebeğim 3 ayliken 90 CC içiyordu 2 saatte bir falan şuan 5 aylık 120 CC zor içiyor mama değişikliği yaptım sanırım ondan değiştirmeden önce 150cc icebiliyordu sevmedikleri de de az içebiliyorlarmiş
zeyneppyagmur ayfer77_ bende değişim yaptım acaba ondan mı ki Bebelac Gold veriyordum bebelaca geçtim şuan onu da degistircem hipp kullanacam siz ne kullanıyorsunuz :) Bebelac hiç kilo aldırmadı zaten az da yiyor
ayfer77_ zeyneppyagmur bizde Aptamil kullanıyorduk Bebelac kullanmaya başladım hiç sevmedi tadını içip bırakıyor geri dönücem aptamile Bebelac çok çabuk sindirildigi için kilo da aldırmıyor dediğiniz gibi
zeyneppyagmur merveegem hipp aldım yenile buda yaramazsa onu deneyecem ama inşallah sever ve yarar :)
rumeysamine zeyneppyagmur bizimde çok az 2 haftadır kilo almıyor ondan önce 1 ay içinde sadece 300 gram almıştı sizin nasil
merveegem zeyneppyagmur hem sevecegini hemde yarayacağını düşünüyorum çünkü bizimki baya iyi kilo aldı Bu arada aptamilde kabızlık problemi yaşamiştik doktorumuz Sma comforta gecmemizi önermişti
ayfer77_ zeyneppyagmur bizde 1 haftalıkken başlamıştık bu ayına kadar onu kullandım değiştirince sevemedi Bebelacı Aptamil biraz daha tatlı diğer mamalara göre doktorumuzda kilo alımı için kesinlikle Aptamil demisti ilk o yüzden onu vermiştim tekrar bi vericem belki içer
zeyneppyagmur ayfer77_ ilk iki ay aldı zaten küçük doğdu 35 haftalık doğdu anne sütüyle toplandı ama bıraktı 😔
zeyneppyagmur rumeysamine bizimde 15 günde 150 gram almış anne sütü alırken çok iyiydi ama 2. Ayında kendi bıraktı emmeyi 🥲
rumeysamine zeyneppyagmur ne yapacağız böyle bilmiyorum en hızlı gelısmesi gereken aylarda hiç kilo almıyor Allahtan doğum kilosu yüksekte