3kedili2bebekli yelizmol bebeğinize bağlı ben 1 togda birine askılı zıbın birine kısa kollu zıbın giydiriyorum 20 derecede ama aldığım yer uzun kollu zıbın giydirin 20-21 de demişti
gzdehlal Bizim odamızda 21 22 arasında değişiyor 1 tog bana epey ince geldi sırtı falan da soğuk oluyor diye içine pijama takımınıda giydiriyorum alt üst üstüne de ince bir battaniye atıyorum diğer türlü üşüyor gibi