Anneden kan alınarak yapılır. Fetal DNA.
Nipt ise sendrimlarin bakıldığı fetal DNA türü diyebiliriz.Ayrica bir şey yapilmiyor.
Amniyosentez var bir de anne karnından sıvı alınarak yapılıyor.
Hangisini yaptıracağınıza doktorunuzla karar veriyorsunuz. Ben 4.ayda yaptırmıştım.3′lu tarama sonucu şüpheli çıkınca.
Meğer çok fazla tarama testi oranları böyle gösterip insanı evhamlandiriyormus.Gittigim doktor söylemişti.
Tr’de Ankara’da merkezi olan tek bir kurum yapıyor Ekim 2023′de 10000 TL’ye yapılmıştı