Gamzee88 Koza 🙈😅benim ikinci çocuk,senin birinci olsa gerek ki böyle endişelisin her konuda cok normal cnm💕
Cigdemm988 Koza banyom cok kucuk zaten hava soguk hafta bir defa su taşimişm bebegme cok degil esim yardimci oluyor yikadiktan sonra ben giydirene kadar o haledyor kovayi kuveti goturup bosltior
Karsimasaldakikiz Koza adı üstünde file, suyu geçiriyor. Hem elektrikli soba belirli bir mesafeden açık oluyor hem de birimiz şampuanlarken diğerimiz sürekli su döküyor vücuduna. En son başını yıkıyoruz.Böyle yapınca üşümüyor.
Koza Karsimasaldakikiz fileden şunu kastetmiştim. İçerisine su koydukca küveti doluyor e fileye de çocuğun belli bir ağırlığı geliyor oda aşağı iniyor biraz su da döktükce oranı artıyor ya o yüzden su tahliyesini odada yapabiliyor musunuz?
Gamzee88 Koza sonradan cok gülüyor insan o hallerine 🙈Şuan cok normal ama ikinci çocuktan sonra onları düşündükçe cok güleceksin emin ol kendine,mümkün oldukça rahat olmaya çalış cnm ,💕
Karsimasaldakikiz Koza benim kızım 2 aylık daha ve küveti de normallere göre daha derin. 20 litre yani 2 kova suyla yıkıyoruz fileye yaklaşmıyor bile 🤷🏻♀️ Sonra küvetten tekrar kovalara aktarıyoruz suyu.
Sumis35 Koza bebeğiniz ne kadarlık? 6 aya kadar kolaydı dusakabinde kucagimda yatırıyordum yıkıyordum şimdi oturunca zorlaştı kuvetinde yikiyorum kendini bi oraya hi buraya atıyor bi de tam sığmıyor tek başına yıkamak zor oldu artık. Bizim banyomuz soğuk olduğu için odada yıkıyorum. Dusakabinde en güzeli kucağınıza alıp yıkayın havalar ısınınca öyle yapmayı düşünüyorum hem güvende hissettiği için o da rahat oluyor
Koza BBusraa bende öyle deneyeceğim resmen işkence oldu yikayamamak:( hergun yatmadan yapanlara o kadar özeniyorum ki:(
Aycan12 Koza ben küvetinde yıkıyırum eşim suyu döküyor ben yıkıyırum 9 aylık soğuk diye banyoda duşa kabinde yıkamıyorum benim oğlum yıkanmayı seviyorum hiç ağlamıyo