Gizey Merhaba bende 23 haftalıkken başvuru yaptım 2 gün içinde kapıma bıraktılar hemen onaylandı ve geldi benimki eşimin üzerine arabada var yinede kabul olmuştu bence biraz şans işi kafalarına göre gönderiyolar sanırım
sarmaliklahana deleted20517 ben son ayımda yapmıştım dogum öncesi yani. 3 yas üzeri süt yardımına da kabul edilmedim. Ona da dediler sosyal yardım alanlar faydalanıyor diye 😒
sarmaliklahana goldengate bizim üstümüze kayıtlı hiç bişey yoktu. Babamın evinde yasıyoruz liramız da yok ama ne yenidoğan ne de süt yardımı cıkmadı vermediler 🤔😒
minervadefne deleted20517 inşallah 🤲🏻 açıkcası bizim kamyon ve taksi var ben 2 araç olarak işaretledim verdiler
Mommyhann deleted20517 ben hiç başvuru yapmamıştım doğum yaptıktan bir hafta sonra bigün kapı çaldı bebek çantası içinde bi takım battaniye biberon bez ıslak mendil emzik falan getirmişlerdi sosyal yardımda almıyodum cok şaşırmıstm hatta
Mommyhann circus benle aynı zamanda doğum yapanlara gelmemişti bitek bana getirdiler öyle bişey sandım