nisanurrrh geçmiş olsun benim bebeğim de de aynı durum var çok kilolu doğmadı ama çıkarken çok zorlandım sol kolu hareketsizdi sadece parmaklarıyla kavrama vardı çocuk nörolji fizik tedavi doktorlarına götürdük 3ay boyunca belli hareketler yaptırdık şu an elhamdülillah kolunu saçına kadar kaldırabiliyor bazen tembellik yapıyor ama oyuncakşarını sağ eliyle almak istiyor veya sağ elini ağzına götürüp emiyor bu arada 4 aylık. Eli dışa dönük fizik tedavi doktoru eğer elini ağzına kadar götürebiliyorsa bileğini de döndürür dedi gün içinde aktif kullandırmaya çalşıyorum kendiliğinden geçenler de oluyormuş bu arada doktorumuz demişti