GDHgdh123 Arkadaşlar merhabalar kızımın 18 aylık boğaz agrisi düşmeyen ateş ve öksürük var hastaneden ilaçları aldik fakat hala durum aynı ya bu nasıl grip yaşayan var mı
Bebekanneesi GDHgdh123 10 gün oldu ailecek yakalandık biz iyileştim kızım halen öksürüyor dün bir şurup aldık özel o iyi geldi öksürük balgama devam edicem şuruba antibiyotik vs verilmiyor zaten bu tarz hastalıklara etkisi de yok zaten geçmiş olsun ama çok kötü bir salgın bu
GDHgdh123 Bebekanneesi aaa bize direk antibiyotik verdi 18 aylık bizim ki sizin ki kaç aylık bu arada surubun adı nedir bende alabilirm Belki