Benimkilerin arası 1 yaş. Büyük oğlum çok uslu bi bebekti öyle olmasa gerçekten çok fazla zorlanırdım akıllı uslu olmasına rağmen uyutması yemeği derken 4-5 ay gerçekten zorlandım sonra alıştım şimdi biri 2 biri 1 yaşında şuan da küçük olan akıllandı büyük olan 2 yaş sendromunda kdjsjkajsksks bi günleri bi günlerini tutmuyo bazen birlikte çok güzel oynayıp kahkaha atıyolar bazende düşman gibi dövüşüyolar ama şuan memnunum yani😂