Kızlar oğlum 29 aylık olacak, aşırı iştahlı tabak tabak yiyen bir çocuk değil zaten ama en azından üç öğün güzel yiyordu. Son 15 gündür yediği şeyleri bile istemiyor.
Mesela dolma biberi en kötü 1 tane yerdi, şimdi aç bıraktım uzun süre verdim yine yarısını yedi.
Balık severdi onu da 3-4 lokma yiyip bırakıyor
Kahvaltıda 3-4 lokma poğaça biraz salatalık yedi. Normalde yumurta yerdi seve seve.
Elinde 1 elmayı bitirdi mesela, muzlu yoğurt yiyor, kek falan yiyor. Bu şekilde beslenir oldu son zamanlarda.
Neden birden böyle oldu. Geçici bie süreç midir acaba.