Bebeğim 30 günlük karnını doyuruyorum gazını da çıkartıyor fakat uyanıkken sürekli huysuzlanıyor tummy time yaptırıyorum kartlar gibi ilgisini çekebilecek şeyler gösterip konuşuyorum eylemeye calısıyorum fakat uyanık kaldıgı her an ağlıyor ve kesinlikle ne yüzüstü ne sırt üstü yatmıyor sürekli ağlar bi şekilde kucagımda gezdirmek zorunda kalıyorum uykuya dalarken de güçlük çekiyor neden olabilir