Kızlar oğlum dün gece kustu ara ara normalde biseyi yoktu dokunacak bisey de yemedi abur cubur gibi neyse sabah doktora gittik doktor bogaz enfeksiyonu dedi ishali var mi diye sordu bağırsakları da hareketlenmis dedi sonra muayene ederken kalbini dinledi hep yaptığı şey ve üfürüm duyduğunu söyledi oğlum 28 aylik ilk defa böyle bisey diyen oldu yesil alan açtı cocuk kardiyoloji görecek başına gelen var mı neden nasıl oluyor gecer mi o kadar üzgünüm ki insallah bisey çıkmaz 😒