adakurt 2 Aylik bir bebeğim var çok gaz sancısı çekiyoruz . Gaza yönelik bebeğe kimyonlu su veriyorlarmış günde bir çay kaşığı bilginiz var mı ?
kahraman07 adakurt benim bebeğim de aşırı gazlıydı tane kimyon ile rezeneyi kaynatıp az az verirdim şimdi 9 aylığız hala bayıla bayıla içer çok seviyor tadını işe yaradığını da düşünüyorum
nesizade05 adakurt evet benim doktorum ver dedi günde 2 kere 2 çay kaşığı . Ben rezene kimyon kaynatıp 2 kaşık bebeğe veriyorum kalanını kendim içiyorum sütten geçsin diye
Ogulcan adakurt benim doktorum hiç önermedi canım sadece gaz ilacı kullandık biz ve masaj ile gazını çıkartıp rahatlattık bence denemeyin 🌸
adakurt nesizade05 herhangi bir zararı var mı biliyor musunuz ? Sadece anne sütüyle beslendiği için çekiniyorum açıkçası
nesizade05 adakurt zararı olsaydı doktor ver demez di sanırım ben zararını görmedim doktor saraçoğlunun videosu var bakabilirsiniz