Selam, bebeğim oyun halısında tam ortadaydı sadece iki saniyeliğine bez almak için arkamı döndüm. Dönerek parkeye düştü, ağladı çok korktum iki saniyede oldu. Gülüyor, keyfi yerinde kahvaltı yaptı yarın doktor kontrolü var her yer hastalık bugün boşu boşuna sokmak istemiyorum hastaneye. Böyle bir şey yaşayan var mı?