Selam kızlar,
Trendyol yine kendinden geçmiş 😁 Geçen sefer geç yazmıştım bu sefer erken yazayım dedim. Ben çok kullanıyorum. Siz de faydalanın. Beğenmediğim ürünü iade edebilme kolaylığı da varken kimse beni mağza mağaza gezdiremez 😁bebek bezi alışverişi de yaptım. Siz de bir göz atın.
( not: derimod da güzel indirim var bot aldım ihtiyacınız varsa kaçırmayın👍)
Koton kids
Prima
Chicco
Soobe indirimli markalar
Bugün bakıcam kışlık mont vs. Güzel şeyler bulursam yazarım bu iletinin altına.
Linki bırakıyorum 👇🏻
https://ty.gl/2o5wpt