Kızlar merhaba 4 yaşında ve 2 aylık iki kızım var. Ne kadar dikkat etsekte küçük kızım 55 günlükken rsv, bronşiolit oldu 2 günü yoğun bakımda toplam 8 gün hastane de yattık bu süreç kısmen yeni doğum yapmış bir anne ve ardında bıraktığı bir evladı olan beni psikolojik olarak yerle bir etti. Çok şükür taburcu olduk eve geldik. Kızım kreşe gidiyor onu göndermemeyi düşündüm ancak eşim gitmesi konusunda ısrarcı oldu çünkü kızım okulunu çok seviyor ve bir düzeni var onu bozarsak haksızlık edeceğimizi söyledi ve geleceği varsa hastalığın bir şekilde gelir diyerek beni ikna etti. Derken kızım dün ateşlendi sınıfında influenza çıktığını söyledi öğretmenimiz test verdik henüz çıkmadı ancak ateşi devam ediyor. Bu süreçte kızımı kardeşine yaklaştırmıyorum tabiki izole duruyorlar ancak küçük kızıma da tekrar bulaşmasında çok korkuyorum sürekli maske takıyorum büyük kızımın yanında giydiğim kıyafetler başka küçük kızımın yanında giydiğim kıyafetler başka.. sürekli elimi yıkıyorum bir oraya bir oraya derken gerçekten sıyırmak üzereyim hastaneden taburcu olduğumuzdan beri kimseyle görüşmüyorum ha zaten öncesinde de görüştüğüm söylenemez ama anne babamla bile görüşmüyorum diyim siz anlayın. Kaygı düzeyim giderek artıyor masumlar apartmanı safiye gibi oldum çıktım napacağım büyüğü nasıl iyileştirip küçüğü nasıl koruyacağım.. hastalıklar üst üste gelmişken bundan sonra normal sosyal hayatıma nasıl döneceğim. Sizler evde bir çocuk hasta olunca diğerini nasıl koruyorsunuz ?