Sermec27 mathilda0 bu aylarda kilo alımı böyle olur bize doktor 3 aydan sonra her ay 300-400 gram alır demişti ki benim oğlum 3 aydan sonra hep 300 400 arası aldı bu arada bebeğinizin kilosu 3 ayına göre çok çok iyi benim oğlum 8 aylıkken bu kilodaydı 😀
mathilda0 Sermec27 evet tamamen genetik canım babası 2 metre ben 1.75 boyundayım doktor hamileyken bile iri bir bebek olacak diyordu hep
Sermec27 mathilda0 benim eşimde uzun ve iri ama ben zayıf ve kısayım iki oğlum da bana çekmiş zayıf doğdular hala zayıflar benim kücük oğlum 2400 doğdu 2100 e düşmüştü küvezdeyken
surprizbebe mathilda0 benim de 4 aylık olmamıza iki gün kaldı ve bu ay 400 ancak aldı.bi de prematüre benimki. 2260 doğdu şu an 5400 civarı
mathilda0 Sermec27 uyyy minnacık olsun sağlıkları yerindeyse hiç dert edilecek meseleler değil aslında doktor bana az deyince bir kafaya taktım
surprizbebe mathilda0 malesef. Ben de bi 6 kg bari olsaydı diyorum.minnoş kızım yavaşladı. Bi de ishal pazartesiden beri. Aldığını da verecek korkuyorum
Sermec27 mathilda0 doktorlarda değişiyor bu konuda biz zayıf doğduğumuz halde kilosu çok geri olduğu halde 350 gr aldığında gayet normal artık böyle devam eder demişti
cakirays Bence gayet iyi almış çünkü 3. Ayından sonra 4. Ayında resmen kilo alımı yavaşlıyor benim de ilk oglumda öyle olmuştu 300 Gr almıştı