Bebeğim 16 aylık normalde gece uykusunda bi problem yoktu ama yaklaşık son 1 haftadır gece uykusunda sürekli ağlıyo. Önceden de gece uyanırdı emziğini alır geri uyurdu şimdi ağlayarak uyanıyor kucağıma alınca sakinleşip tekrar uyumaya devam ediyor ama sabaha kadar bi kaç kez bu durum tekrarlıyor. Dün yanıma yatırdım belki rahat uyur yanında olduğumu hissederse uyanmaz dedim ama yok. Acaba sebebi ney olabilir gündüz uyuduğu zaman böyle bi durum yaşamıyoruz ama gece sürekli bu problemi yaşıyoruz. Ne yapacağımı şaşırdım bu durumu yaşayan var mı doktora götüreceğim bu gidişle…