Kızlar merhaba malum ramazan yaklaştı ben ilk defa bu sene bebeğimle tutucam inşallah. Yalnız gözüm korkmuyor değil 2 senedir tutamadım artık bu sene tutmak istiyorum bebeğim zaten 10 aylık olacak ek gıda alıyor mama içiyor sütümü çok etkilemez diye düşünüyorum. Tecrübeli anneler nasıl geçerdi ramazan bebeklerinizle ? Mesela benim bebeğim tam 3-4 arası kalkar bazen daha sık kalkar tam sahura denk gelse ne yapardınız ? Ya da gündüz nasıl geçerdi ben hep oruçluyken 12’ye kadar uyurdum bu sene çok zor 😀 Allah yardımcımız olsun tecrübeli anneler biraz anlatırsa sevinirim 🥲