babyilkay Kızlar sizce diş mi geliyor cekemedim alt tarafta beyaz gördüm gibi ama emin olamadım 6 aylık bebeğim ve çok huysuz sürekli eli ağzında parmağını ısırıyor
Rabiiul babyilkay 6 ay 24 günlükken çıktı dişi alt değişde üstte beyazlık oluyor ordan geldiğimi anlarsınız ama uzadığı için ağrı ve huzursuzluk yapar
babyilkay Rabiiul sakinleşmesi için bişey yaptınız mı acaba ben karanfili zeytinyağda bekletip sürüyorum damaklarına iyi geliyor başla bir öneriniz varmı
Rabiiul babyilkay Tetagil diş granülü , calpol bunları verdim gece rahat uyuması için harici ebebek‘te içinde su olan diş kaşıyıcı var bunu buzlukta bekletiyorum daha sonradan kızıma veriyorum o da çok güzel rahatlatıyor dişlerini