Ben normal de 37 giyen biriyim doğumdan sonra 37.5 ,38 giymeye başladım eşim geçenlerde ayakkabı almış puma marka 37 numara bende normalde 37 giydiğim için hiç denemedim bugün giyeyim dedim ayağımı sıkıyor sanki, önceden giydiğim botum vardı boldu ayağıma oda 37 numara şuan tam oluyor doğumdan sonra ayak büyür mü acaba daha önce böyle bir şey duymuştum başına gelen varmı bu arada doğumdan önceki kiloma geri döndüm şişman da değilim kilodan olsa,eskiden bol gelen ayakkabılarım hepsi şuan tam olmaya başladı 🤔