Yağ bezesi ya da zararsız kistlerden olabilir. Benim bebeğim 5.5 aylık yataktan düştüğü için hastaneye götürdük ultrasonda kafasında kist olduğu ama bunların zararsız olduğu kendiliğinden geçebileceğini söyledi ama yine de kontrol altında tutmalıyız dedi