Kızım oyun terapisi alıyor 5 yasında seneye anaokuluna gidecek ama ojula ağlamadan gitsin istyorum bziiz zorlamasın istyorum. İşe yarıyor mu bu terapi oyun terapisinden sonra okula nasıl dönüş yapıyolar benim kızım 2 ay gitti etkilendi bıraktırdık. Simdi zorlanmaktan korkuyorum. Blgisi olan yazsın