Bebeğinme ilk ay su halinde yedirmeye başladım sonra mama kıvamına getirdim ama doktorlar hangi doktora gidersem gidiyim poposunda çatlak var irmik avakadoymuş bunları daha yedirme kes hemen mama gibi değil su gibi yediriceksin diyo çocuğum 8 ay oldu bu çocuk su gibi şeylerle nasıl doyucak internette bi bakıyorum koca insan gibi öğünler veriyolar çocuklara pankek falan yapan var üzüm koyuyolar be bebeğin dişi yok daha boğazına kaçar diye vermiyorum üzümmüş pankrkmiş ama hep ezip veriyorum hala herşeyi kilo hiç alamadı bu ay siz neler yediriyosunuz doğrumu yapıyorum sizce