Merhaba
Bizim ailede genetik galiba ama ben 3 4 yaşıma kadar sallanarak uyumuşum hatırlamıyorum ama annemler diyor sallanarak dediğim baya yastıkta kendi kendime sallanıyormuşum benden sonra ki ikiz kardeşlerim ise biri hala 16 yaşında bu alışkanlığı devam ediyor diğeri de koltuğa kafasını vurardı ama şimdi de nasıl desem otururken ileti geri gidiyor ama zihinsel olarak hiç sorunumuz yok ikizler fen lisesinde ben mühendislik mezunuyum şimdi oğlum da 18 aylık kendi kendine alışkanlık etti salona ne zaman gitsek kafasını vuruyor koltuğa ben ne yapabilirim bunun için 🥹