Merhaba ben meme küçültme ameliyat olmak istiyorum.
1- 24 yaşında olmama rağmen üç boyun fıtığı var.
2- Boyun düzleşme omuz ağrısı sırt ağrısı
3- Meme ucunu kahverengi bölgesi Bayağı fazla büyümesi
4- bedenimin S aslında üst bedenime her Zaman Medium ya da Large tercih etmek zorunda olmak
Derken ben bu sıkıntılardan artık kurtulmak istiyorum büyüklüğü sarkması beni rahatsız ediyor o yani bu süreç nasıl işliyor neleri dikkat etmeliyim devlet hastanesinde olmak istiyorum. Plastik cerrahi mi yoksa genel cerrahiye mi gitmeliyim Ankara’da yaşıyorum dikişlerin kaldığını söyleyenler var sürecin zor geçtiğini söyleyenler var hani silikon tarzı bir şey de istemiyorum ama aynı zamanda şu an emziriyorum yani bilsem yarın yapacaklarını gidip olacağım o kadar diyim ama herhalde bildiğim kadarıyla emzirme döneminde yapılmıyor emzirme döneminde bitmesine nereden baksanız bir sene var çünkü 1:30 yaşında 2:30 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum ve üstünden de altı ay geçmesi gerekiyor diye biliyorum net değil tabii siz nasıl biliyorsunuz neler yaşadınız bilen anlatırsa sevinirim