Uraztos Katılıyorum. Dün gözüm döndü resmen kendimi tanıyamadım. Oğlum bana aşık bir çocuk, öyle üzüldüm ki bu halimden etkilencek diye. Yine beni öptü yavrum. Bende sarıldım, ağladım. Neden kendime hakim olamadım bilmiyorum.
Bütün gün beraberiz, hergünümüz aynı geçiyor, akşam artık sabrım kalmıyor. 2.5 yaşında, sürekli ilgi istiyor oyun istiyor, tv telefon çok vermiyorum ama diyorum versem daha mı hayırlı olcak acaba. 😢
Burda anneyi linçleyenlerin çocuklarını düşündüm ne şanslılar anneleri hiç bağırmayan sinirlenmeyen çocuklar diye. Benim oğlumda hakketmiyor bağrışmayı kızılmayı