gkc1 Bebeğim iki dk arkamı dönmemle yataktan düştü , çok az ağladı herhangi bi kızarıklık , gözde kayma , kusma vs yok hareketleri normal 2 saat uyutmadım şimdi uyudu. Eşim şehir dışında benimde hastaneye gitmem çok zor. İçim rahatlasın diye buraya yazıyorum başına gelen var mı çok korkuyorum.
1babyannesi gkc1 kusma gözlerde kayma kanama herhangi bir durum olursa mutlaka götürün biz götürdüğümüzde bunu gözlemlememizi istemişti doktorumuz
neolmusyaani gkc1 bacım hiç düşmeyen çocuk var mıdır. İllaki dusunuyr 4 4 luk baksanda düşüyor içini ferah tut bisey olmamstr allahin izniyle
likeli gkc1 kusma gözlerde kayma vs şikayeti yoksa hastanede de sadece gözlemliyorlar. Düştükten sonra beslediniz mi kusma olup olmayacağına bakmak için? Benim bebeğim de düşmüştü 7-8 aylıkken. Doktor düştükten sonraki ilk 24 saat önemli sıkı takip edin 48 saat de tetikte olun herhangi bir anormallik görürseniz hastaneye getirin demişti. Bir de uykusunu vs her zamanki saatlerinde yapsın rutinini bozmayın çünkü anormal bir durum olup olmadığını rutini bozulursa tam anlayamazsınız demişti.
Sevnurr gkc1 Kusma gözlerde kayma gibi bi şikayetiniz yoksa takip edin sadece birde kulak arkasızında morluk kızarıklık var mı diye bakın kanama durumlarında oralarda renk değişilikşiği gözlemlenir
seyma51 Malesef bende yaşadım ama herhangi bi belirti, morluk olmayınca bende hastaneye gidemedim eşim evde yoktu ve hastane tek gidemeyeceğim kadar uzak. Hemşire kuzenimi aradığımda yazdığınız belirtilerden yoksa bir şey olmaz dedi. Geçmiş olsun
gkc1 @seyma51 teşekkür ederiz , size de çok geçmiş olsun , umarım bir daha yaşamayız 🤲🏻 içimi rahatlattınız inşallah bi şeyi yoktur
aura_meselesi_bu_sekerim Benimde bebegim 5 aylikken dusmustu yataktan Kusma morarma aglama bayilma uyku hali yoktu ama kafatasi catlamisti (1 yil tedavi gordu suan iyi) İyi ki buraya girip post acmak yerine acile goturmusum.
eyberenimo aura_meselesi_bu_sekerim kafatası çatlayan bebek mutlaka ağlar normal dışı bir belirti hissedersiniz zaten saçma sapan vicdan yaptıracaksanız anneye şu an bu belirtilerle doktora gitse gozlemleyin der yollarlar zaten ama ağlaması veya başka bir belirti olursa anne zaten bir yol bulur götürür tomografi vs çekerler kalkıp kendini kötü hisseden anneye böyle konusmal yerine bizim başımıza böyle geldi ihmal etmeyin demek yerine laf sokmak nedir ya iğrenç
ereninannesi_ gkc1 düştüğü yükseklik önemli. Boyundan büyük yerden düşmüşse ne olur ne olmaz yakın zamanda bi doktor görsün(kırık çatlak vs için) haricinde dediğiniz belirtileri yaşamadıysa hastaneye gitseniz de aynılarını takip ediyorlar ama önce bir röntgenle kafatasına bakıyorlar bir sorun var mı diye
Mavili-mavilimorcicek gkc1 Kaç aylık bebeginiz?Hastaneye gitmek neden zor onu anlamadım illa eşiniz yanınızda olmak zorunda değil siz bir annesiniz.Eger maddi olarak soyluyorsaniz otobüse de binebilirsiniz İhmal etmeyin lütfen!
aura_meselesi_bu_sekerim eyberenimo hayr asla aglamadi iste neden yalan kinusaym ???! İyimisinz siz ? Aglamadi belirtisi de olmadi Siz burada vicdan rahatlatmaya devam edin… bilincszce Ama ben her yere basimdan geceni yazmaya devam edecegim
gkc1 @eyberenimo kesinlikle farklı bir durumunu fark etsem durum ne olursa olsun durmam , sadece başına böyle bi şey gelen varsa nasıl yol izlemeliyim sormak istemiştim. Böyle düşünceniz için teşekkür ederim 🌺
gkc1 @eyberenimo fiziksel muayene yaptı çok şükür hiç bir şeyi yok zaten dediğim gibi çok az ağlamıştı. tomografi röntgen vs çekmeyeceğim rutin hayatına devam edelim farklı bir durum gözlemlersen tekrar gel dedi , bebeğim 5 aylık bu arada
eyberenimo gkc1 geçmiş olsun çoğu anne bebeğini bir şekilde düşürmüştür kimse bile isteye yapmaz tabiki kimseyi umursayıp kendinizi üzmeyin
alinmom gkc1 benim kızım da 2 defa düştü yanıma alıp emzirdim uyuya kaldı lavaboya gittim toplasan 2 dakika sürmemiştir yanınada yastık koymuştum saydığınız belirtilerin hiç biri yoktu alnı biraz kızarmıştı zaten panik atağım günlerce kahroldum nasıl yalnız biraktım diye içim içimi yedim Rabbim koruyor onları 🤲🏻