Mmmete glam mustela vücut losyonu kullanıyorum birde dalinin zeytinyağ ve badem yağı karışık olanı var ondan kullanıyorum 🥰 tavsiye ederim
Sltn Mmmete şimdi intagramdaki zati muhteremden bahsedicem içeriği dalinın masum değil diyecegim azarlanmaktan korkuyorum 😄 mustelanin vücut losyonunu almadım ama düşünüyorum memnun musunuz vücut yağı kullanıyorum losyon à gerek var mı ?
Mmmete Sltn ya gerçekten mi bitmek üzereydi birdaha almam bilmiyordum bunu söylediğiniz için teşekkür ederim🤗😍 evet mustelanın bütün ürünlerini kullanmaya çalışıyorum ve çok memnunum pişik kremi bile çok güzel 👍🏻
Sltn Mmmete her gün yikadigm için vucut yağı yeterli diye düşünmüştüm suan losyonlar inceleniyor bakıp ona göre alacağım mustela aklimda😊 sebamed aldım bı sürü para verip o da pek temiz çıkmadı değiştirdim en ıyi mustela ve büChen sanirim😊
Mmmete Sltn bende sebamedin yüz kremini almayı düşünüyordum Ankara’nın ayazı çok cildi kurumasın diye şimdi sizde öyle deyince ikilemde kaldım 🤔
Mmmete Sltn bende sebamedin yüz kremini almayı düşünüyordum Ankara’nın ayazı çok cildi kurumasın diye şimdi sizde öyle deyince ikilemde kaldım 🤔
Sltn Mmmete aa bende ankaradayim😊 sebamed malesef eskisi kadar Temiz değil yeğenime kullayordum diye aldım ama el değiştirdiği içi firma bozdu diyorlar. Mustela iyi oda biraz pahalı ama alıcam losyonunu en kisa zamanda😊😊