Selam kızlar bebeğim daha 5.5 aylık 2. Çocuğu en az 5 sene sonrası için düşünüyorum ama bi kaza oldu içimde bir şüphe var acabamı diye ertesi gün hapı kullanıp gereksiz hormon yüklemek istemiyorum çocuğuma emziriyorum süt koruyo falan diyolar ama varmı bu kadar erken hamile kalan