Merhaba pedia -d var doktorum onu aldırtmıştı uzun bir süre onu kullandım bir sorunla karşılaşmadım bitii elide ilk doğduğunda farklı bir doktorum verdiği vitAgil d3 vardı buna geçebilirmiyim dedim doktorum onayladı ikiside temiz içerik doktoruna danışarak kullanabilirsin benim bebeğimde hiç sorun yaşatmadı ikiside sabah uyandığında ilk öğününden sonra veriyorum