Dygosmn1 yani en az 1 yemek kaşığı yemek yiyorsa yedi kabul ediyoruz diyor. Tabak tabak yiyenler için de fıtrat meselesi diyeceğim. Özl.öz ailesi mesela ailece fıtratları iştahlı en büyük çocuktan bebeğe kadar. Kimisi var yemez işte istemez. Ben aşırı umursamıyorum açıkçası hala emziriyorum öyle ya da böyle büyüyorlar aç kalmak korkunç bir şey değil bence açlıktan bayılan çocuk hiç görmedim diye teselli ediyorum kendimi. Seçici yeme olmasın diye de yemediği zaman yeni bir şey yapmıyorum yemiyorsa o öğünü yapacak bir şey yok diyorum alıyorum önünden. Bu konuyla ilgili okuduğum araştırmalar var. Annesi yeme konusunu dert eden iştahsız çocukların, annesi yemesini dert etmeyen iştahsız çocuklara göre iştahları sonraki dönemde daha zor düzelmiş. Çünkü siz zorlar dert eder iseniz çocukluk döneminde inat yapmaya dönüşebilir. Ben de bebekken çok yemezmişim şu an her şeyi yiyorum büyüdüm bir şekilde rahst olun🤗