Doktorumuzun önerisiyle kızım 4 ay 10 günlükken ek gıdaya başladık tadımlara yani. Kızım da hem mama yiyor hem beni emiyodu o yüzden geçmemizi önerdi. Hiç püre şeklinde vermedim ilk bi hafta fln püre yaptm şu an 8 buçuk aylık herşeyi yiyor maşallah🙏Doktorunuz önerdiyse vardır bi bildiği yavaş yavaş tadımlara başlayabilirsiniz bence 😊