kutupyildizi aynısı bizimde başımıza geldi acile gittik o kadar şişmiştiki normal diyorlar ama çaresini söylemiyorlar sağlık ocağındakiler eğer uygulama yapmadıysanız hemen bir pamuğa bolca kolonya dökün o bölgeye sabitleyin Pamuk kurudukça tekrarlayın 1 gün boyunca bu uygulamayı yapın akşama bir şeyi kalmaz