tubyya 1 yaşla birlikte seçmeye başlıyorlar artık yedikleri şeyleri yemiyorlar falan. Kızım 16 aylık olacak halen öyleyiz yani. Bugün yediği birşeyide yarın asla yemiyor bazen. O yüzden yaşından beri adam akıllı kahvaltı olayımız yok. Neyseki gün içinde yatana kadar güzel yiyorda ondan pek takmıyorum