niloyaaa 2 ay oldu bizim benim artık ümidim kalmadı
arasbek gece odasının sıcaklığı nemi nasıl belki ondan da sık uyanıyordur
niloyaaa oda iyi ışıklar kapalı ses yok ama uyanıyor maalesef emmeye alıştı gibi 🤦♀️
kuzeymom28 allah bagislasin. Dis cikardigini nasil anladiniz peki?
ysmntl çıkmış 1 tane dişi var 🤭😁 alt damakta