_Goktugunannesi__ Uyumamış olan kader arkadaşlarım var mı 1 de kalktı ve hala oturuyoruz sıpamla uyuyalım mı çok uykum var saat geç oldu diyolum hayır hayır anne deyip parmağıyla da hayır yapıyor🤦♀️
duyguloji3478 _Goktugunannesi__ 18-19 aylık kızım da bu saatlerde uyanır demin zorla uyuttum uyanmak yok tamam mı dedim mamam dedi bakalım sözünün eri mi 😂sizin bebeğiniz kaç aylık 🩷
Rez _Goktugunannesi__ 1 yaş oğlum doğdurupundan bu yana uyumuyor vallahi hayretler içindeyim nasıl dayanıyor diye, son uykusu öğlen 3 teydi, gece 11 de daldı 1 de uyanmış salla ha salla , susan bir bebek de değil ağlıyor , ağlamasa uyumasın razıyım 😕
Acu_ _Goktugunannesi__ 34 aylık oğlumun hemen arkasından 10 aylık oğlumda saat 2 den beri uyanıklar. Bakalım ne zaman uyurlarda bende bi uyku çekerim bi iki saat arttık
_Goktugunannesi__ duyguloji3478 31 aylık normalde geceleri kalkmaz akşam uyuturum sabaha kadar bazen 1 2 sefer mızlar geri sallar uyuturum dün ben salladım o da kaldır kaldır diye ağladı kalktık sonuç 4 te uyuduk 9.30 kalktı
_Goktugunannesi__ Rez Aynı benim oğlumu Anlattınız ilk 9 ay uyku nedir bilmedim yarım saatte bir mızlardı mızlama sı da sanki Bi yerinden bişey kopmuş bağırarak ağlıyordu yeni yeni dezeldi uykusu daha o da bazen istisnalar olup kalkabiliyor
duyguloji3478 _Goktugunannesi__ dönemsel heralde anlamadım yavrum benim kızımda aynı çünkü uykuyu da çok severdi ama her gece aynı saatte kalkıyor değişik bir şekilde
_Goktugunannesi__ duyguloji3478 Aynısını akşam sofrada dedim oğlum dedesinin yerine oturdu başka da sandalye yok yani neyse bi şekilde ikna ettik kalktı tam yemeğin ortasında dedesine kalk kalk kayınbabam da dedi bu çocuk niye bana böyle yapıyo kaynanam ordan dedi 3 yaş sendromları bende dedim valla anne ben Bi Sendrom giricek hiç çıkmamak üzere kahkaha attık😂😂
duyguloji3478 _Goktugunannesi__ ahahaha ama gerçekten yani en son ya tımarhanelik olucam ya da sendromlu gezecem ortalıkta ahahshah bu ne ya birden gelseler neyse her ay başka bir sendrom ,sendrom biter atağı başlar ahahah
_Goktugunannesi__ duyguloji3478 Hiç sormayın 2 gecedir nöbet tutturuyor bizi, bu gece de eşim dedi sen git yat ben ilgilenirim😂 sağolsun oynamışlar uyutmuş saat 4 de