busra200120 Hava soğuk mu sıcak mı anlayamıyorum ev soğuk mu diye eşime soruyorum üşümeyeli çok oldu. Benim gibi olan var mı merak ettim
duyguloji3478 busra200120 hamilelik sonrası terleme dışında bir şey yaşamadım bende günde 10 kere eşime ev soğuk mu diye soruyorum adama gına geldi bu sorudan, değil aşkım değil diyor imalı 😂 ne bileyim anlamıyorum işte anlasam sormam zaten
Rabiiul busra200120 bende çok soruyorum bunu kızım üşür mü ev nasıl diyorum eşimde bi sıcak bir soğuk diyor sonra hasta oldu hep soğuk demeye başladı 😆😆 termoterden takip ettim meğer normalmiş 😆😆😆😆
01012024 busra200120 Ben aksine çok üşüyorum bebek sonrası kansızlık tam arttı normal bi sıcaklıktan biraz soğuğa geçince titreme tutuyor 15 20 dakika vücut ısıyı toplayana kadar vücudum durmuyor resmen çok kötü benim için
Myneymis busra200120 ay bende ev serin mi sence sıcak oldu soğuk oldu diyip duruyorum en sonunda evde mi bişey var bizde mi dedim bizde sorun dedi eşim😄😄😄
busra200120 duyguloji3478 ay çok şükür benim gibi olan varmış☺️ ne zaman geçer ki bu 4 aylık oldu kızım
duyguloji3478 busra200120 19 aylık kızım ve hala geçmedi 😂 2 yılı var heralde hormonlarım bir düzelsin de bakalım inşallah o his gelir özledim üşümeyi ya deli gibiyim
busra200120 duyguloji3478 bende dedim bi hastalıktan dolayı mı oluyor. İlk doğumumda hiç böyle olmamıştım. İnşallah bizde üşürüz bi gün yaz bana üşürsen 😂
duyguloji3478 busra200120 yok kız direk analıktan oluyor üşümeye fırsat yok gibi 😂😂 sende yaz muhakkak üşüme gelirse 😂
Endmzakyol Bende kendi kendi diyodumki eksiden ayaklarım buz gibi olurdu şimdi hiç usumuyorum nedense diye düşünüyordum.ayaklarim yorganın dışında uyuyorum ateş basiyo 27 ay oldu doğum yapalı ama hala aynı benim vücut ısısı 😂
busra200120 Endmzakyol hahah yok mu arttıran 😂 demekki varmış benim gibi üşüme kaybı yaşayan birçok anne 😂 demekki bizim hormonlar baya oynamış yerinden 😂
busra200120 Rabiiul benim çocuklarım da hep hasta oluyo ayarlayamıyorum galiba evin ısısını ondan hissetmediğim için