İkiz oğullarım 3 buçuk
Kızım da 5 yaşına girecek 1 hfta sonra . İkizlerimden bi tanesi çok asi kardeşlerini dövüyor istediği olmayınca elindeki eşyayı fırlatıyor . Genelde alıp diğer odaya götürüyorum . Biraz orda kalıyor . Ama bu da fayda etmiyor .konuşuyorum olmuyor, kızıyorum o hiç olmuyor . sonra pişman oluyorum . Ne yapacağımı bilmiyorum .çok üzülüyorum hem diğer kardeşlerinin canını acıttığı için ,hemde böylesine öfkeli oldugu için . Kayınvalidem diyor; babası da sinirli ,dedesi de sinirli 🤷♀️