İyi geceler hanımlar. Kızım 6 aylık son bir iki haftadır mama içmek istemiyor. Normalde 5 ölçek bitiren çocuk 1 2 ölçek içip bırakıyor ve asla içmiyor. Geçen akşam mama saatinde mama içmeyi reddetti ve 3 saat sonra içti. Doktor dişi gelmek üzere demişti acaba sebebi bu olabilir mi. Bir bilgisi olan ya da aynı durumu yaşayan oldu mu diye sormak istedim . 🌸