Elif1596 Arkadaşlar bebeğim 19 aylık Nisanda 2 yaşına gircek ne gündüz uykusu var ne gece şuan hala uyumadı ne yapmalıyım sadece bugün akşam 8 de uyudu 9 da uyandı o saatten beri ayakta ve bugün kü gibi 1 saat şekerleme yapmadıgıda oluyor ne yapcam ben
Miracinannesi_ Elif1596 19 degil 22 aylik benim bebegimde nisan da doğdu 😊 bazen benimki de uyumamakta direniyor öğle uykusu zaten hak getire geçen aya kadar öğlen 12-1 de uyurdu şimdilerde öğleden sonra 3-4-5 kafasına göre uyuyor akşam 10 da yatiriyorum uyumamakta direnince zifiri karanlık yapıp ayağımda sallıyorum
Edizzx Miracinannesi_ benim oğlumda nisan doğumlu 3 yaşında bu hayatta gördüğüm en zor en inatçı sinirli çocuk olabilir koç burcunun havası galiba
Miracinannesi_ Edizzx şimdiden belli ediyor zaten kendini inatçılık zirvede istemediği olunca yerlere yata yata agliyor ahh zamanında dogsaydi boğa burcu olacaktı 2 hafta daha duramadı 🤣🤣
Edizzx Miracinannesi_ kaç Nisan resmen bizimkinden bahsetti bize vuruyor sonra bana kızmayın diye bize bağırıyor ve evi o yönetiyor şimdiden
Miracinannesi_ Edizzx 4 nisan canım hem 2 yas sendromu hem karakteristik özelliği derken akşamı zor ediyoruz 97 kiloyla doğuma girdim şuan 75 kiloyum diyetsiz 😅