silanvarol Kzlar çok kusuyor Normal mı acaba. Bazen agız dolusu bazen peynırımsı. Ama her mama içtikten sonra kusuyo
uykusuzluklarinanasi silanvarol mama fazla geliyor olabilir mi? peynir kıvamında normal kusmadır fazlalığını atıyor. mamayı azaltıp gözlemleyin bir de
Whitewomen35 silanvarol sindiremedikleri fazla sütü kusarak çıkarıyorlar bildiğim kadarıyla benim bebeğimde de oluyordu doktorumuz hiç sorun değil demişti
basak1336 silanvarol kızım 4 aylık meme emiyor ama aynı bu şekilde kesik kusuyor. Fazla emiyorlar onu kusuyorlar. Bu şekilde kusuyorsa güzel canım
silanvarol uykusuzluklarinanasi uc saatte bır 3 olcek ıcer. Bazen ıkı saatte bır bılemedm bnde ya4 ay atagnda bı de sanırm mahfoldk sureklı aglıyo on dk uyuyup uyanıyo. Hep mızmız mutsz
uykusuzluklarinanasi silanvarol kaç ml içiyor üç ölçeğe? 90 veriyorsanız 60 vermeyi deneyin bir de bizim hep dengesiz giderdi o aylarda