Belisss Kızlar evdeki kutum büyük ama sıgmadı internetten baktım bulamadım sızın kutularınızn markası ne ? Bu emzıgı kullanan nasıl kapalı tutuyo yazabılırmı ?
Belisss Selelay Samfe https://www.babybonobo.com/urun/wee-baby-117-emzik-saklama-kabi-pembe-2_wee1173?gclid=EAIaIQobChMIrPzg7bLl3gIVmOF3Ch0TqgcGEAQYBCABEgIaZfD_BwE bumu kızlar
Minikkelebek Ben küçük cam saklama kabına koydum 😁 avent, bambino nuk 3 emzikte sığıyor rahatça tavsiye ederim