Arkadaşlar 16 aylık bebeğim 3. Azı dişini patlatıyor sanırım gündüz çok ağrısı olduğunu hissettirmiyor ama gece saat 2 ye yaklaşırken bir başlıyor beşiktesağa sola dönmeye kolyesini ağzına almaya çalışıyor uykusunda ağlıyor kalkıyor geri yatıyor hep bir huysuz sürekli ağrı kesici verip yatırmak istemiyorum geceleri ama dün gece 2.5 tan 8 e kadar 20 sferden fazla kalktı sürekli meme emmek istiyor memede uyusa kalsın ama memede bile ağlıyor huysuz bir bilgisi olan şunu kullanın rahatlarsınız demek isteyen varmı tetagil kullanıyorum calgel gündüzleri arada kullanıyorum sabrım tükendi artık 87 kilo ile doğuma girmiştim 45 kilo kaldım çok yoruldum