handeozdmr Doğum yapalı 10 ay olacak normal doğum yaptım ama karnım gitmiyor sanki bazı günler daha çok şişiyor Kocaman duruyor sizde durumlar nasıl oldu karnınız gitti mi
sevimliidostlarr handeozdmr benim gömleğim gitmedi ama biraz kilo verdiğim için sarktı biraz sıkılaşsam iyi olacak ama maalesef spor yapamıyorum evdeki yoğunluğundan dolayı inşallah yazın bol bol yürümeyi düşünüyorum
handeozdmr sevimliidostlarr ben çok yürüyüş yaptım etkisi olmadı zayıfladım baya ama göbek çok çirkin duruyor ne olacak bilmiyorum ya
handeozdmr sevimliidostlarr korseyi ara ara takıyorum ama çok hareketli bebeğim olduğu için zorlanıyorum 53 kiloyum sanırım göbek bana ait değil gibi