Bana bazen diyolar tekrar bebeğin olunca şöyle yaparsın böyle yaparsın. Bu sefer farklı cinsiyet olsun?????? Arayı çok açmayın beraber büyüsünler????? Bi bakalım ben istiyo muyum acaba. Gerçekten hiç cesaretim yok. Evet şimdi bebeğim küçük ama büyüse de fikrim değişmeyecek. Çok zor bir bebeğim var hele ilk 3 ay kendimi duvarlardan duvara vurdum öyle zor bi bebekti ki bir saniye ağlamadan durmazdı. Ya ağlardı ya uyurdu. Meme emmedi mama da doğru düzgün yemedi zayıf bi bebekti. Hala öyle. Cok cok zor bi bebek. Buna rağmen nasıl tekrar bebek yapabilirim ki? Sizler bu cesareti nasıl buluyosunuz inanın çok merak ediyorum.