patulya şuan bebeğimi uyutmaya çalışırken yazıyorum bunu 😀 aynı canım. Öğlen 4 buçukta uyandı tek uyku yapıyor ve şu saat oldu karnı tok altı temiz kaka gaz yok diş jeli sürüldü calpol verdim burnunu açtım hayır daha ne yapabilirim bilmiyorum uyumuyoruz. Masal anlatıyorum dualar okuyorum ama yok 🫣 dişlerden sanırım çünkü bozuldu baya düzeni ısırmaya falan başladı sürekli elleri ağzında geziyor