ykaya18 takılma fazla ya. Ben mutluyum çatlaklarımla mesela. Oğlumdan kalan hatıraları, güzel anıları hatırlatıyor. Mesela sezaryen dikişime bakıp bu çocuk el kadar dikişten nasıl çıkmış ya diyorum. Bir zamanlar aynı bedende oluşumuzu hatırlatıyor bana. Rengi açıldıkça çok fazla gözüne batmayacak merak etme.