Pasamdapasam Kizlar ilk yeni alinca kullanmadan once aparatlar köpüklenip yikaniyor mu , kendini temizliyor diyo ama duru suyla nekadar temiz olurki bilgilendirirmisiniz
alptugun_annesii Pasamdapasam canım ben ilk su haznesini yıkamıştım bide içine duru su koyup kahve koymadan çalıştırmıştım boş su akmıştı öyle daha çok içime sinmişti ondan sonra kullanmaya başlamıştım
Betelgeuse_ Pasamdapasam evet ilk başta çıkan aparatları çıkartıp yikayabilirsiniz. Kullanım kılavuzuna bir bakarsınız Sonra kahveyi koymadan birkaç litre su ile makineyi çalışıyor ve suyu akitiyorsunuz yani makine duş alıyor gibi düşünün. O şekilde temizleniyor makinenin içi Ilerde kireç için de kireç çözücüleri oluyor onları suya koyup gene su akitiyorsunuz makineyi kahve koymadan
NmalkoC Pasamdapasam normal ayarlar kısmında temizleme modu var benımkinde mesela ordan temizletmiştim sadece su haznesini temizleyip su doldurmuştum ayrıca satılan hap gibi temizleyiciler var onlardan alırsanız birde arada bir onlarla temizlemek gerekiyor kireç yapmaması için birde senelik bakıma yolluyoruz biz Siemens e
alptugun_annesii Pasamdapasam aynen canım süngere çok az deterjan koyup öyle yıkadım bardak yıkar gibi
gmz10 Pasamdapasam süt haznesini deterjanla yıkıyorum. Bir de su ile başta boş çalıştıracaksınız ya clean kısmından hızlı durulamayı seçin en son.
gmz10 Pasamdapasam rica ederim güle güle kullanın🌸 youtubeda da yazardanız detaylı temizlik videoları var