Kızlar bn önceden asi kasitiydim beşinci ayda asilai yapmaya başladım beşinci ayinda e doz aşı oldu hepatit beşli karma ve kpa 6.ayinda beşli karma ve kpanin ikinci dozunu olacak ve çocuk felci aşısı olacak yani bir ay arayla üç doz daha çok korkuyorum bir zararı olurmu diye üst üste fazla doz bnle aynı durumu yaşamış yada fazla doz aşıları bir arada yaptıran varsa beni rahatlabilirmi