kusum1 ⅔ hafta önce kusmaları başladı başta yoktu önce azar azar kusuyordu sonra günde 1 defa oluk oluk kusuyordu artık son zamanlarda her öğün kusmaya başlamıştı doktora götürdük tahlil ultrason vs bakıldı herşey temiz çıktı çok şükür doktor reflü var dedi ar mama kullan dedi şuan hem ar mama hemde ilaç kullanıyorum şükürler olsun kusmasını durdurdu nadir kusuyor ama hala midesini bulandırıyor mesela o yüzden çok dikkatli veriyorum mamasını ve saatlerine özen gösteriyorum